Author Topic: Defekt Generator  (Read 339 times)

Offline Mjølner

• I AM KOK
Defekt Generator
« on: March 17, 2009, 11:01:49 PM »
Er der nogen der kan "Låne" mig en defekt generator til Vmaxen, Maertz har ikke nogen ombyttere på lager så jeg skal bruge en til at sende derned som han så vil renovere, Min gamle bliver så i overskud og kan komme tilbage til udlåneren om en måneds tid
Mjølner

Offline Christian Jepsen

Sv: Defekt Generator
« Reply #1 on: March 18, 2009, 09:06:16 PM »
vi burde købe en donor cykel.. der står en til salg på den engelske chat side for 2250 pund. lige nu. det er ca. 16.000.- hehe
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #2 on: March 18, 2009, 11:47:22 PM »
Hej Mjølner,

Prøv ham her, han kan omvikle din gamle, så den bliver so god som ny.
Jeg brugte ham selv for en del år siden og det var problemfrit.

E.S. Elektro v/Erik Schnabel Kronborggade 5 2200 København N Phone (+45) 3585 4080, Generator, startmotor, ensretter og andet EL.

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Mjølner

• I AM KOK
« Reply #3 on: March 19, 2009, 01:50:14 PM »
Tak for hjælpen, Henrik i Køge havde en som jeg kunne købe billigt, fedt med venner  ;) ;) ;)
Mjølner

Offline Mjølner

• I AM KOK
Starterkrans
« Reply #4 on: March 23, 2009, 08:26:22 AM »
Efter vores KaffeKageHyggeIntroduktionsDagForNye i går talte jeg med flere der godt kunne tænke sig at være med til at reparere Mjølner, ny generator, ladeensretter og udskiftning af starterkrans/kobling.

Mr. FZX hjalp mig med at få ham på liften i går, Han er 20 Cm. for lang ??? ??? ???

Lige så snart jeg har stumperne klar kan vi sætte en dato for "Red Barnet" jeg tapper dog olien og sender mit Koblings skjold til maling inden da, men så burde vi også kunne starte ham op efterfølgende hvis der ikke er sket alvorligere og uforudsete ting "derinde"  :o :o :o :o :o
Mjølner