Author Topic: Hovedcylender til bagbremse  (Read 260 times)

Offline MAGMAX

• Governator
Hovedcylender til bagbremse
« on: April 16, 2009, 06:24:26 AM »
Hej Gutter og Gutinder:
Min Bagbremse:
Jeg har med megen mas, fundet ud af, at en R1 hovedcylender, ikke virker optimalt i lodret, men er kostrueret til vandret placering.
Er der nogen (I sætter jo alle tilbagerykker sæt på) der har en Original hovedcylender til bagbremsen, jeg kan købe? ::) ::)

Mvh MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
Sv: Hovedcylender til bagbremse
« Reply #1 on: April 16, 2009, 09:47:05 AM »
hejsa har du prøver leo fra jylland tlf 20875705 mvh spider ;) ;) ;)

Offline MAGMAX

• Governator
« Reply #2 on: April 16, 2009, 07:11:05 PM »
http:// ;D ;D

Du tænker på Leo, Spider?, Nej, men har lavet et special beslag, fra bespændingen til højre fodhviler, og bagud, med 12grd. op, og 2 buk, tildannet R1 Cylendren, så nu ligger den ned, (Ligesom pigerne i maj), og den bremser så det er en fryd, dog vil jeg gerne have en org. til senere ombygning.

Så nu siger det Hyyyl når jeg starter (Har fået Barnett, special MAGMAX version) kobling, og R1 bagbremse (også foran, de er uovertrufne), så Hyyyl igen når der stoppes!

Mvh. MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Mjølner

• I AM KOK
« Reply #3 on: April 16, 2009, 09:04:36 PM »
Hyyyl er forhåbentligt støj fra dækkene ;) ;) ;) ;) og ikke en skive der brænder ;D ;D ;D ;D
Mjølner