Author Topic: Takker til Rejen  (Read 277 times)

Offline Mr. fzx

Takker til Rejen
« on: June 02, 2009, 04:43:07 PM »
Rejen var forbi på hellevangen med spidermand, hvor hun lige hev fat i min arm for at vise mig en lille smart ting hun have lavet på sin motorcykle.
Motorblokken stod som ny, og alt hun havde gjort var at ringe efter de lokale spray malere så de kunne gå amok på hendes maskine med en flaske Brændeovns farve :P.

Dette var den langsomme mig ik længe (jo jeg var) om selv at få prøvet og nu står den lilel røde`s motorblok så fin som aldrig før. Dog boblede al den gamle maling op da jeg kom det på så den blev først vasket igennem med Celloulose fortynder, hvilket dufter og smager kanont godt!
også prøvede jeg igen med spray dåsen, resultatet kan i se næste gang den lille røde dumper ind, men maskinen og ejeren er glad  ;D

Hygge derude

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
Sv: Takker til Rejen
« Reply #1 on: June 03, 2009, 07:09:39 AM »
Hej Mr Fzx, tak for de søde ord, og den lokale spraymaler hedder Annemarie !!! Selvgjort er velgjort..hehe  :D :D :D

Glæder mig til at se din cykel,  og ja nogle gange er det så lidt der skal til.... :-* :-* :-*

REJEN
Rejen på vejen....

Offline Freja

Sv: Takker til Rejen
« Reply #2 on: June 04, 2009, 05:55:34 PM »

Ja vi kan være stolte i vores forum vi har de 3 flotteste Mini Maxer i Danmark iblandt os.
Og bort til fra at min skal være blank er jeg meget fristet til at male min egen.

Knus herfra
Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)