Linked Events

• SCR 2010: July 09, 2010 - July 11, 2010

Author Topic: SCR 2010  (Read 710 times)

Offline Mjølner

• I AM KOK
Sv: SCR 2010
« Reply #15 on: July 06, 2010, 05:58:32 AM »
Så er der næsten pakket......Plumkage og Kolde Pint venter ::) ::) ::) ::)

Og vejrmeldingen, http://uk.weather.com/weather/10day-Billingshurst-RH14 jep den står på kolde øl..... ;)
« Last Edit: July 06, 2010, 08:12:27 PM by Mjølner »
Mjølner

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #16 on: July 06, 2010, 08:51:56 PM »
Jeg lover at jeg nok skal udleve mine ejendommeligheder til NVM, men der kommer du jo ikke Magmax, så det går du endnu engang glip af  :D

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Mjølner

• I AM KOK
« Reply #17 on: July 06, 2010, 09:09:58 PM »
Det gør du bare ikke Soltau, der er ikke mere plads i mine censurerede billeder :o :o :o :o
Mjølner

Offline Freja

« Reply #18 on: July 07, 2010, 09:11:48 AM »

Så er vi på vej. Smutter ned over Tyskland og henter bagage og derfra videre mod UK.
Til jer der flyver i år, så glæder jeg mig til at se jer derovre.
Vejrguderne og englænderne lover fedt vejr så hvad kan vi forlange mere.

Vi ses. Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline The Bus

« Reply #19 on: July 11, 2010, 07:11:27 PM »
Så er de sidste taget hjem fra SCR og Jørgen, spread og my selv har fået pakket det sidste ned og taget hjem til spread, hvor en dejlig middag var ved og være klar.
Middagen er nu nede og hunden luftet og Jørgen sendt i lufthavnen, så den står på ren afslapning i Spreads dejlige meget engelske hus.

Jer der blev hjemme HAHA så kan i lærer det, super godt træf, ny landlord med rigtig god mad og meget mc venlig, og som meget gerne ser SCR tilbage samme sted næste år. Så gør jer klar drenge og piger til turen næste år. Vil samtidig takker alle for det dejlige træf.

Jep i har gættet det Bussen var der, eneste træf jeg kommer til i år.

Offline MAGMAX

• Governator
« Reply #20 on: July 12, 2010, 08:11:39 AM »
http://
Meget enig med The Bussssss:
Fint træf med den specillle Engelske stemning og lune.
Mange gode oplevelser og forbandet godt vejr (En stor sjældenhed i UK).
Det virker som vi har været en slags katalysator til at bringe iherftfald englænderne og tyskerne lidt mere sammen.
Didi fra Osnabrucherne, ville iherfald gene gentage spøjen, og mente Nordmannerne skulle med næste år.
Så bliver det en invation!
Der blev taget rigtig mange billeder/film, både af Owen the Blood man, og os, de fleste kan vises.
Dem kan i glæde jer til, og dermed samtidig få del lille trold på skulderen der siger (DAMN Jeg skulle have været med!)
Jeg måtte af tidspres årsager vælge at flyve, en oplevelse der endte med 1,5 times forsinkelse, først hjemme 0200 inat.
Jan og Kirsten hjembringer en del gooddies, så vi kan få gang i motor bytte systemet, som jeg har tænkt som følger:
2000Kr. for at deltage, efter først til mølle (Efter mig selvfølgelig), dette bevirker at man får en motor stillet til rådighed for ombygning.
Når ombygningen er vel overstårt og ovennævnte motor installerer, da afleverer man den motor man selv oprindeligt var i besidelse af, til systemet, kun seriøse og ærlige får denne mulighed, der ikke skal være en "Jeg har en ekstar motor liggende ting".

/
Magmax ::)
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Mjølner

• I AM KOK
« Reply #21 on: July 13, 2010, 05:54:13 AM »
Ja så landede vi som Rosinen i Pølseenden, med alle Magmaxs Motore...........
Det har været en fed tur, men lang, vi kørte jo nedenom i bilen for at følges med Tyskerene, 3350 km blev det til imklusiv diverse afstikkere.

Og jo træffet var som altid godt, hyggelige og glade menesker, det vil være for meget at skrive det hele her men der skal jo også være noget at fortælle over en kop kaff. Men stikordene er:

Finde fej / Blive væk
Otto
Best Forkker

Vakum
Gl Dansk
Vand Gevær
Og alt det jeg ikke kan huske.....
Mjølner

Offline Henrikmax

• Road Captain
« Reply #22 on: July 13, 2010, 01:04:47 PM »
Glæder mig over i har haft en god tur med det hele, det kunne være at vi næste år kunne finde fælles fodslag og lave et hold der kører på motorcykler derover  ;)

Hilsen Henrikmax  ;D

Offline Mjølner

• I AM KOK
« Reply #23 on: July 13, 2010, 02:37:37 PM »
Jep...................Bare IKKE nedenom :'( der er billeder fra turen på vej :)
Mjølner

Offline The Bus

SCR 2011 i fare
« Reply #24 on: August 08, 2010, 04:36:59 PM »
Øv øv øv det er ikke sikkert at SCR vil finde sted igen, grundet sikkerheds problemer fra en enkelt fyr.
Håber virkelig at det falder på plads så Spread med hjælpere kan arrangere SCR 2011.