http://Meget enig med The Bussssss:
Fint træf med den specillle Engelske stemning og lune.
Mange gode oplevelser og forbandet godt vejr (En stor sjældenhed i UK).
Det virker som vi har været en slags katalysator til at bringe iherftfald englænderne og tyskerne lidt mere sammen.
Didi fra Osnabrucherne, ville iherfald gene gentage spøjen, og mente Nordmannerne skulle med næste år.
Så bliver det en invation!
Der blev taget rigtig mange billeder/film, både af Owen the Blood man, og os, de fleste kan vises.
Dem kan i glæde jer til, og dermed samtidig få del lille trold på skulderen der siger (DAMN Jeg skulle have været med!)
Jeg måtte af tidspres årsager vælge at flyve, en oplevelse der endte med 1,5 times forsinkelse, først hjemme 0200 inat.
Jan og Kirsten hjembringer en del gooddies, så vi kan få gang i motor bytte systemet, som jeg har tænkt som følger:
2000Kr. for at deltage, efter først til mølle (Efter mig selvfølgelig), dette bevirker at man får en motor stillet til rådighed for ombygning.
Når ombygningen er vel overstårt og ovennævnte motor installerer, da afleverer man den motor man selv oprindeligt var i besidelse af, til systemet, kun seriøse og ærlige får denne mulighed, der ikke skal være en "Jeg har en ekstar motor liggende ting".
/
Magmax