Author Topic: Forår...eller  (Read 316 times)

Offline Freja

Forår...eller
« on: March 02, 2010, 05:17:13 PM »
Kære alle gæve Mc´er,

Nu er det forår............ ;)
Vores forsikring virkede igen fra 1. marts og så må vi gerne køre ud. Og så skal man åbenbart køre.
I hvert tilfælde mødte jeg  (efter at have hørt trafik radioen, hvor de advarede mod spejlblanke veje ind mod byen) den første MC dreng kl. 6.30 i morges.
Om han havde en skrue løs ved jeg ikke for jeg talte ikke med ham, men er det mig der er helt fra den eller er det ikke liiiidt vildt at lægge ud 2. marts med is på vejbanerne. Bilerne skøjtede rundt på motorvejen, men denne entusiast havde valgt at trodse alle advarsler for nu er det jo forår..........siger kalenderen.

Kør sikker derude, Freja

Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
Sv: Forår...eller
« Reply #1 on: March 02, 2010, 06:23:12 PM »
hej ja der er nogle der ude det er sku for koldt i nu ps jeg skal lige ha malet færdig jeg tror den skal være mat sort det er en pæn farve mvh spider  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #2 on: March 02, 2010, 07:25:11 PM »
Hej , det var måske den samme idiot jeg så da jeg skulle hjem sen eftermiddag, i almindelige gummisko og stofcamoflagebukser....det må fandme have været koldt..... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
REJEN

Rejen på vejen....

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #3 on: March 04, 2010, 08:19:30 AM »
Misundelse er en grim ting.
Jeg så også en af selvmordspiloterne i går og tænkte straks "Du der 18 årige tumpe med den underudviklede hjerne, prøv lige at kigge til højre og se det hvide stads der ligger langs vejen, hvad tror du mon det kan være....", men inderst inde er man jo nok lidt misundelig.

4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #4 on: March 04, 2010, 02:43:24 PM »
Nemlig, jeg glæder mig vildt meget til at komme ud og køre igen og få lidt luft under vingerne....men jeg er en lille frossenpind og lidt øm om min cykel så jeg kan godt vente lidt endnu..........

REJEN

Rejen på vejen....

Offline Freja

« Reply #5 on: March 04, 2010, 04:58:39 PM »

Jeg glæder mig også, det kan ikke gå stærkt nok nu meeeeeen, I får ikke mig at se på is glatte veje, jeg kan nemlig godt finde ud af at vælte selv på tør asfalt (nu har jeg selv sagt det, så drillerier er ikke tilladt) ;) :D ;D    :-*

Jeres Freja

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #6 on: March 04, 2010, 05:20:35 PM »
Ja, Søde Freja, ellers er den vel en bil du kan "løbe" efter....hihi.....(sorry :P :P :P :P :P :P)

REJEN

Rejen på vejen....

Offline Freja

« Reply #7 on: March 06, 2010, 05:44:56 PM »
Nå ja,  den havde jeg lige glemt......jeg er da vist lidt uheldig.... :D

F

Offline Christian Jepsen

« Reply #8 on: March 15, 2010, 04:53:27 PM »
kaldes det ikke bare motion ?  ;) ;D
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline MAGMAX

• Governator
« Reply #9 on: March 16, 2010, 02:31:04 PM »
;D
UHA Har lige købt spejle og blink, mangler køleslanger og termostat, så er den der vist.
Nå men det skulle regne sidst på ugen, fint vil jeg mene, væk med alt det salt, så næste uge/week-end??!

Mvh Magmaxhttp://
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes