Author Topic: Nye tasker  (Read 141 times)

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
Nye tasker
« on: May 20, 2010, 08:39:34 PM »
Så kom V-Bamsen med Bror Kim forbi, og V-Bamsen er nu den glade ejer af nye sidetasker, hvor der er masser af plads til KAGER !!!!  ;) ;) ;) ;) ;) ;)  Tak for køreturen til Gørløse,  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*vidste ikke at det fandtes.... ::) ::) ::) ::) ::), men vi kørte hjemad igen, jeg fik kolde ben, havde taget de korte støvler på......ikke godt når det er køligt om aftenen...det var varmere igår selvom det regnede og vi kørte motorvej...hmmm..... :o :o :o :o :o :o :o :o :o
REJEN

Rejen på vejen....

Offline V-Bamsen

• Madbamsen
Sv: Nye tasker
« Reply #1 on: May 21, 2010, 06:34:06 AM »
Tak for i går. Har lige målt..... der kan stå 8 hindbærtærter , 1 kasse øl og et par pølser med brød er der også plads til
take care all out there
V-Bamsen

Offline MAGMAX

• Governator
« Reply #2 on: May 21, 2010, 07:48:21 AM »

Puhhheha, ØLLET KAN VÆRE DER!!!, og det rager mig en KOMMANDANTSKID, om de laver kagerne om til øllebrød!
 Jeg har 5 køleelementer konen vil smide ud, dem kan du få, og så ud over tørv og tue i 2 gear.
Mht lamsebenene, jeg ved at barberede ben ligger HELT til mod bukserne, til gengæld er de vær at gnide varme igen når man er kommet hjem.
NEJ FY DA, jeg tror dr er gået week-end og forårskådhed i den idag!
/
Magmax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
« Reply #3 on: May 22, 2010, 08:01:09 AM »
hej v-bamsen så fandt jeg linket som vi snakket om så kan dine blink lys være der ? mvh spider  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

http://www.matronics.dk/Produkter/Mcsooter/Rzdtzled.aspx