Author Topic: Pinse  (Read 246 times)

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
Pinse
« on: May 22, 2010, 06:41:56 AM »
Hejsa, I ønskes alle en god Pinse, håber at I får set solen danse.... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
REJEN
Rejen på vejen....

Online Mjølner

• I AM KOK
Sv: Pinse
« Reply #1 on: May 22, 2010, 07:20:16 AM »
Ja God pinse til alle Hvaa med en triller søndag, ved 10.00 tiden, viiii kunne måske finde et sted og få en ....... IS  ;D
Mjølner

Offline Christian Jepsen

« Reply #2 on: May 22, 2010, 09:13:25 AM »
jeg er frisk søndag kl. 10. hvor mødes vi?
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Christian Jepsen

« Reply #3 on: May 22, 2010, 09:38:08 AM »
hvis vi skal køre en tur i morgen så kunne jo tage herop og kigge.

http://www.veterantraef.dk/

Online Mjølner

• I AM KOK
« Reply #4 on: May 22, 2010, 04:58:41 PM »
Det kunne jo være her, eller på vejen alt efter hvor du kommer fra i morgen, jeg syntes det er en god ide med Græsted vi kan jo altid køre en omvej...derop for at få lidt km på klokken ;) sååån 2-300 ;D ;D ;D ;D
Mjølner

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
« Reply #5 on: May 22, 2010, 08:14:46 PM »
køre tur i morgen mødes hos mjølner/freja kl 10:00 ses spider  :D :D :D :D :D :D

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #6 on: May 23, 2010, 06:09:56 PM »
Hejsa drenge, mange tak for køreturen i dag, det var en god tur til Frederikssund hvor vi hilste på vikingerne  :D :D :D :D :D :D :D :D :D og bagefter gik det til Græsted Veteran-træf, hvor Mjølner fik gloet på en masse maskiner/stempler og KANON-KONGEN...hehe  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) og til sidst afsluttede med is i Gilleleje og nej Mjølner nøjedes IKKE med en lille is..... :P :P :P :P :P :P :P :P   Det var godt nok koldt det meste af dagen, og jeg håber at Jack og Jannie har fået varmen.... ;) ;) ;) ;) ;)  og nej , jeg bliver nok aldrig til :
SVING-REJEN
Rejen på vejen....

Offline Christian Jepsen

« Reply #7 on: May 23, 2010, 07:34:51 PM »
Hej hej kanon dag sikken en masse sjove ting der var der i Græsted. klart et besøg værd.

Godt nok var det koldt men det gik.. Vi er vel vikinger.! eller vi besøger dem måske bare.

Mjølner og jeg har fundt ud af hvorfor Avon dæk er noget lort de er bygge til damp maskiner fra 1899. ikke mc'er.

Dejlig med årest første is.. mmm den var god men ikke helt så stor som Mjølners hehe.. is glade dreng  ;D ;D ;D

« Last Edit: May 24, 2010, 12:56:03 PM by Spidermax »

Online Mjølner

• I AM KOK
« Reply #8 on: May 23, 2010, 07:42:59 PM »
Ja tak til alle for en herlig dagstur, fed ide med Vikingerne og Græsted Veteran Festival.....hold da kæft hvor er folk sindsyge, ja man tager liiige en gammel gløderørs motor fra en kutterr, smider den på græsser og starter den....den er fanme 3 meter høj og vejer sikkert 4-5 tons tug tug, kræmmermarked med fine forlygter, Rejem havde dog fået sagde hun ??? ??? ??? Is og hygge.
Og kære Reje vi køre alle ud og hjem sammen og venter på alle, også Svinger Rejen.

Billeder og Videoer lagt ud.
« Last Edit: May 23, 2010, 07:45:09 PM by Mjølner »
Mjølner

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #9 on: May 24, 2010, 08:53:42 PM »
Det lyder og ser (billederne) rigtig spændende ud, surt jeg ikke kunne deltage.
Det kunne være at Rejen skulle overveje at starte i en swinger klub, det skulle være meget oppe i tiden  ;D

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Rejen

• rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #10 on: May 24, 2010, 08:59:04 PM »
Hejsa Soltau, hvis du kører forrest i bar r.. så skal jeg da gerne "swinge" efter dig....... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Rejen på vejen....